New Year : Padi House, Colantotte & CZ12

Tuesday, January 01, 2013

Selamat 2013 dear readers ( I hope I have),
How are you out there celebrate your New Year? Hope semuanya happy happy belaka.For me and husband we just have dinner (jam 10 - dinner la sangat kan?) and late night Movie. Bila dah ber"anak" ni tak boleh la buat celebration yang abnormal. Haruslah jaga attitude. But we do have fun, sampai handbag aku tertinggal dekat restaurant which is kat Cyberjaya pun aku tak sedar, dah habis movie dah sampai rumah, then baru aku sedar handbag aku dah tak de. Nasib la kedai tu bukak 24 hours (I guess) -_-". Sakai ayam betol!

Actually, tak de plan sangat pun untuk New Year, hanya ambil kesempatan sementara mak mertua and kakak ipar ada kat sini so boleh jaga Danish. Memang hangout tonggeng la dengan Hubby, jam 4 PAGI baru sampai rumah (semua gara-gara hangbag). Aku pun jam 9 pm baru balik, so dari LRT Sg. Besi direct terus attack Cyberjaya. Kalau sesiapa yang tak tahu Padi House Cyberjaya, boleh la lepak-lepak sini. Nice envi la. Makanan pulak aku suka Seafood fried rice dan ada satu menu baru yang aku lupa nama penuh dia, sort of Nachos wutsoever. Price boleh tahan la tapi portion dia puas hati. Aku dapat makan dua sudu je, sebab Hubby kata dah jam 11 mlm tak boleh makan banyak nanti aku gemok! (sorry takde gambar, sebab bukan first time datang sini). Ngeeeeee~

This New Year, I have present for me and Hubby. I bought Colantotte Wacle Neck GE+, red for me and blue for Hubby. Terjebak dengan colleague beli benda alah ni. Apa yang aku tahu bende alah ni boleh tolong betulkan blood circulation and relieve muscle pain. Made in Japan yooooo! Anything? just proceed with click here.

this is how our necklace look like (gambar dari Colantotte website)

Seperti yang aku dah cakap kat atas, we're watching late night movie. So I choose CZ12. Tak tau nak tengok movie ape sebenarnya. Then I looked at GSC movie ranking, CZ12 juara carta! So bagi peluang la kat diri ni untuk cuba tonton cerita Jakie Chan dekat panggung. Overall the story sangat best! tak menguap langsung! Standard cerita yang JC lakonkan memang AAAAAA+++ la action dia. JC ni aku harap dia tak mati sebab stunt yang dia buat je la.


 ohsem posem punya movie!

Today juga ada New Year celebration, BBQ nite! Om nom nom nom nom, Jyeaaaahhh!! Till then.. bubbye (moga tak naik 3 kilo lagi malam ni) T_T.

You Might Also Like

0 comments