Life : Happy Birthday To Super-Daddy!

Thursday, November 21, 2013

Assalamualaikum,
Maka hari ni genap la 28 tahun suami Kin.
Alhamdulillah Allah masih bagi peluang untuk Hubby bernafas.
Masih diberi peluang untuk berbakti pada semua yang berada dalam tanggungan Hubby.
Masib diberi peluang untuk membesarkan anak-anak bersama Sayang.
Thank you Allah.
Moga Allah murahkan rezeki Hubby, mudahkan jalan Hubby dalam segala urusan.
Thank you Hubby 
Sebab jadi Daddy yang penyayang dan selalu diganyang Danish.. hehehehehe
Thanks sebab sentiasa berusaha untuk sediakan yang terbaik untuk kami anak beranak.
Thanks sebab usaha manjakan saya walaupun awak tak reti (bahahahahaaha).
Thanks sebab selalu jadi spoiler bila amik gambar berdua 
(mode penat belek gambo nak attach dalam post ni!!!!)
Eceh senti-MENTAL plakkkkk~

Only Allah swt knows how much I love you and I cannot show it with words.

Nasib saya dah makin matang Hubby.. kalau tak mau saya buat video untuk awak.
"saya janji tauuuuu... saya akan sayang awak selama-lamanyaaa~"



Till Next Time,
Syikin Asril





You Might Also Like

0 comments